Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru a služieb.
Postup pri reklamácii
- Zákazník je povinný zariadenie na reklamáciu bezpečne zabaliť a priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo pokladničný doklad).
- Reklamáciu je potrebné oznámiť prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
- Po nahlásení zabezpečíme vyzdvihnutie zariadenia prostredníctvom kuriéra DPD, alebo je možné doručiť zariadenie osobne na našu kamennú prevádzku.
- Reklamácie vybavujeme expresne a bez zbytočných prieťahov.
Záručné podmienky
- Na vykonané servisné opravy poskytujeme záruku v trvaní 3 až 12 mesiacov (podľa charakteru opravy).
- Na repasované zariadenia poskytujeme záruku 12 mesiacov.
- Na nové zariadenia poskytujeme záruku 24 mesiacov.
- Na náhradné diely poskytujeme záruku 24 mesiacov.
Vybavenie reklamácie
Reklamácia bude vybavená v súlade s platnou legislatívou, a to opravou, výmenou tovaru alebo vrátením kúpnej ceny.