Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru a služieb.

 

Postup pri reklamácii

  1. Zákazník je povinný zariadenie na reklamáciu bezpečne zabaliť a priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo pokladničný doklad).
  2. Reklamáciu je potrebné oznámiť prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  3. Po nahlásení zabezpečíme vyzdvihnutie zariadenia prostredníctvom kuriéra DPD, alebo je možné doručiť zariadenie osobne na našu kamennú prevádzku.
  4. Reklamácie vybavujeme expresne a bez zbytočných prieťahov.

 

Záručné podmienky

  • Na vykonané servisné opravy poskytujeme záruku v trvaní 3 až 12 mesiacov (podľa charakteru opravy).
  • Na repasované zariadenia poskytujeme záruku 12 mesiacov.
  • Na nové zariadenia poskytujeme záruku 24 mesiacov.
  • Na náhradné diely poskytujeme záruku 24 mesiacov.

 

Vybavenie reklamácie

Reklamácia bude vybavená v súlade s platnou legislatívou, a to opravou, výmenou tovaru alebo vrátením kúpnej ceny.

Nákupný košík
Návrat hore